Робота з обліковим записом адміністратора в Ajax Hub

Іноді у вже працюючої охоронної системи Ajax потрібно отримати права адміністратора. Розповімо, як це зробити.

Змінення або отримання прав адміністратора можебути потрібним в таких випадках:

  1. Вам налаштували систему і дали доступ до базових налаштувань таким як постановка / зняття з охорони і перегляд подій, але не дали можливості додавати або видаляти датчики;
  2. Потрібно додати другого адміністратора про всяк випадок;
  3. Хочете мати повний контроль над пристроєм, виключити з управління сигналізацією третіх осіб.
  4. Охоронна фірма, яка робила настройку, збанкрутувала або звільнився монтажник, який робив налагодження сістеми;
  5. Потрібно продати будинок разом з системою охорони;
  6. Просто забули пошту і немає можливості відновити пароль.

Для скидання є кілька шляхів вирішення ситуації - простий і складний, розглянемо обидва.

Важливо!

Усі маніпуляції необхідно робити в знятої з охорони системі сигналізації!

Перший і найпростіший - це попросити того, у кого є доступ передати вам права адміністратора. Ось як це робиться:

  • Заходимо в налаштування самого Ajax Hub натиснувши на шестерню верху екрану:
  • Налаштування Ajax Hub 1
  • Вибираємо користувача і відправляємо запрошення на доступ:
  • Налаштування Ajax Hub 2 Налаштування Ajax Hub 3
    Вискочить вікно попередження про запрошення, натискаємо "відправити".
  • Потім потрібно запрошеному користувачеві дати права, для цього навпроти користувача, натискаємо шестірню і ставимо галочку адміністратор:
  • Налаштування Ajax Hub 4 Налаштування Ajax Hub 5
  • Тепер залишилося видалити старого адміністратора з пристрою або обмежити його доступ, щоб обмежити зніміть галочку "адміністратор", а що б видалити внизу користувача виберіть "видалити користувача":
  • Налаштування Ajax Hub 6

Це був найпростіший спосіб повернути або отримати права адміністратора.

Але що, якщо ви посварилися з Адміністратором, він з якихось причин не хоче передати вам права, або ж ви не пам'ятаєте дані облікового запису Адміністратора і не можете її відновити, тоді доведеться піти по складному шляху.

  • Потрібно відправити Ajax Hub в офіційний сервісний центр, вказати що потрібне відновлення прав адміністратора і вкласти чек покупки (без чека пристрій може вважатися украденим). Якщо у вас не зберігся чек, не варто здаватися, всі пристрої Ajax мають свій штрих-код, тому, за допомогою бази даних і мережі дистриб'юторів сервісний центр зможе дізнатися, ким був проданий і куплений прилад. Кібстор не відмовить вам у відновленні чека (а пересилатися він може і в електронному вигляді).
  • Потім дзвонимо на технічну підтримку Ajax за номером: +380445381310 щоб дізнатися адресу відділення Нової Пошти та одержувача посилки.
  • Після того як ви відправили прилад на сервісний центр і маєте на руках ТТН на отримання, заходите за наступним посиланням, щоб заповнити заявку на ремонт.

    Вказуйте тип пристрою, його серійний номер (перед відправкою фотографуємо обов'язково), причину несправності: "Скидання адміністратора" або своїми словами. Вказуєте номер ТТН на отримання, ім'я відправника, номер мобільного, свою ел. пошту та адресу зворотньої доставки.

  • Тепер залишається дочекатися дзвінка про виконану роботу або про готовність техніки до відправки назад.

    Зазвичай при скиданні адміністратора ваші прилади і датчики, які підключені до Ajax Hub, заново прописувати або додавати в додаток не потрібно.

    Увага!

    Після скидання адміністративних записів саму «оновлену» централь в додаток додати доведеться.