Перед тим як здати в ремонт або як правильно описати несправність

Хочу вам розповісти про те, як правильно здати в ремонт ваше обладнання і правильно описати несправність. Щоб ваш ремонт не затягнувся, або взагалі не знадобилося звернення в сервісний центр, перед здачею його в ремонт коштує зробити пару простих речей:

1. Є велика кількість несправностей, які вирішуються простий перезавантаженням обладнання. У разі, якщо звичайна перезавантаження не допомогла ви завжди можете звернутися до нас для первинної консультації, оскільки деякі проблеми можна вирішити віддалено. Частою проблемою також бувають блоки живлення.

2. Якщо вище перераховані дії не допомогли для усунення несправності, настав час для здачі обладнання в сервісний центр: знайдіть коробку, паспорт і чек від вашого приладу, можливо він все ще підлягає гарантійному обслуговуванню, складіть розгорнутий опис дефекту (поломки), в найдрібніших деталях, це прискорить ваш ремонт і допоможе майстру почати роботу з необхідного місця. І виїжджайте до нас. Ми з радістю допоможемо вам!

Наприклад обладнання бренду Ajax. Сервісним обслуговуванням устаткування Ajax займається сам виробник, який так само, як і ми просить розгорнутий опис поломки і це не просто так. У зв'язку з великою завантаженістю сервісних центрів вони не розуміють опису несправності буквально, хоча і завжди йдуть на зустріч, але через некоректне опису можуть банально побачити при першому включенні, що все добре і відправити назад. Хорошими прикладами будуть несправність «помилкові спрацьовування» і «не працює»: Помилкові спрацьовування можуть відбуватися з різною періодичністю, один датчик буде давати помилкові спрацьовування кожну хвилину, а другий один раз в дві доби. Оскільки устаткування ставлять не на місяць на тест, то до цієї проблеми можуть і не дістатися, або для цього знадобиться багато часу. Однак можна вирішити цю проблему давши коректний опис, наприклад: «помилкові спрацьовування з періодичністю в 5-7 годин». У випадку з «не працює» дуже складно визначити, що саме мав введу людина, майстер приймає це буквально, якщо прилад не подає ніяких ознак життя, то це правильно опис. Але в більшості випадків при запуску прилад починає блимати, запускається і все нормально крім конкретної функції. Тому велике прохання, економте час нам і майстру, відповідно і собі зменшуйте термін сервісного обслуговування.

Одного разу принесли нам 2 датчика CombiProtect і якщо по 1 датчику дали нормальне опис, то по другому сказали, що вони не знають, що з ним і їм сказали його просто принести до нас. В результаті різниця між тривалістю ремонту була близько 3 днів і хоч цього разу це було не критично, але для деяких людей щодня на вагу золота.

Ми завжди намагаємося провести ремонт в максимально короткий час, щоб встигнути зробити всю нашу роботу і задовольнити потреби клієнта, але максимальної швидкості і якості ремонту ми можемо досягти тільки разом!