Чому варто звертатися в ремонт саме до нас

Сьогодні поговоримо про сумнівні сервісни центри і чому краще відразу звернутися до нас.

Про автора

Володимир Флоров

Головний інженер ТОВ Кібстор. Наш технічний гуру і просто товариська людина.

Був у нас один дуже цікавий домофон, який не віщував для нас ніякої біди, ніби й коробка є, і зовнішній стан відмінне, і навіть опис поломки коректне. Але от коли ми взялися за ремонт, усвідомили, що це буде складно. Домофон до нас вже ремонтували і, як ми зрозуміли, невдало (Пропалену плати, нестача елементів на платі). Люди, які робили ремонт до нас, просто обдурили свого клієнта. Діставши потрібні собі модулі і не зробивши жодного ремонту, повернули його людині, сказавши, що не можуть його полагодити і навіть взяли гроші за діагностику. Це був не перший випадок, коли нам приносили подібне обладнання, але ми не можемо відмовитися від нього, та й при прийомі такі «сюрпризи» не виявити. У підсумку ремонт складається з відновлення плати, пошуку і установки вкрадених модулів, пошуку первісної поломки, діагностики для підтвердження коректності ремонту. Це все займає багато часу як для нас, так і для клієнта, так і обійдеться це в копієчку побільше, яку спочатку так хотів заощадити наш клієнт, звертаючись в якусь сумнівну фірму. В першу чергу найкраще звертатися в магазин, в якому ви його придбали. Там вам точно не відмовлять в ремонті, та й обладнання може все ще бути на гарантії. І це тільки один приклад, через наш сервісний центр пройшло багато такого обладнання: камери, реєстратори, зчитувачі і тд ...

Чому варто звертатися в ремонт саме до нас

Звертаючись в подібні сервісні центри, ви ризикуєте отримати не тільки розчарування і зламане устаткування, а й втратити дорогоцінний час і навіть в деяких випадках - можливість полагодити! Багато з подібних випадків закінчується тим, що обладнання має неремонтоздатність стан через сильні пошкодження або ж вартість ремонту зростає до того, що він стає недоцільним.