Записки сервісного інженера

Сьогодні хочу вам розповісти цікаву і безглузду історію з наших буднів.

Про автора

Володимир Флоров

Головний інженер ТОВ Кібстор. Наш технічний гуру і просто товариська людина.

Дуже, ну дуже багато звернень від клієнтів з приводу поломок супроводжувалися словами: "я щось наклацал і воно перестало працювати", "я намагався налаштувати" тощо ... Це дуже поширена проблема. Люди часто намагаються зробити самі те, чого не вміють і інструкції читати не хочуть, в зв'язку з цим ми дуже часто займаємося "перепрошивкой" або скиданням всіх налаштувань до заводського стану і налаштуванням заново, і зараз я приведу вам забавний приклад.

Одного разу приїхала до нас IP виклична панель. Клієнт намагався її налаштувати сам під себе і «перемудрил», в результаті вона перестала адекватно працювати. На той момент у нас була дуже велика завантаженість і ми просто відправили її виробникові на гарантійний ремонт. Виробник «перепрошив» її і ми повернули її клієнту. Не повірите, але через 2 дні прилад знову приїхав до нас з тієї-ж проблемою, в цей раз ми вирішили зайнятися їм самі. Наш сервісний інженер привів її в стан повної працездатності і, зателефонувавши з клієнтом, запропонували допомогти йому з налаштуванням. Після пари годин "танців з бубнами", обладнання було успішно налаштовано і відправлено назад замовнику. Не знаємо, що сталося, але клієнт знову надіслав нам панель з тією ж проблемою. Ми повторили всі маніпуляції по відновленню, але в цей раз клієнт відмовився від допомоги безпосередньо в налаштуванні, і ми просто вислали її назад. Подальшої її долі, на жаль, ми не знаємо ...

Настійно радимо всім, хто не знає, як робити настроювання обладнання або не впевнений у своїх здібностях, звернутися за допомогою до фахівців, детально пояснивши ваші побажання по роботі приладу і майстер виконає всі на вищому рівні, зберігши ваше і наш час і працездатність обладнання